Bestilling
Ved første gangs besøk i nettbutikken vil du bli bedt om å registrere deg.
Ved senere besøk vil din basisinformasjon hentes opp når du logger deg inn
med brukernavn og passord. Husk å kontrollere at leveringsadresse er korrekt mht.
til postnummer og telefonnummer (kreves av Posten). Når du fullfører bestillingen vil
du få en kvittering på e-post til oppgitt e-postadresse.
Vi reserverer oss for eventuelt utsolgte varer samt lagersaldo, or tekst feil i nettbutikken.
Skulle noen av varene du har bestilt ikke finnes på lager, strykes varen fra din ordre og vi betaler
snarest pengene tilbake. Produkter som ikke blir levert, restnoteres ikke for senere leveranse.
Priser
Alle priser i nettbutikken er oppgitt eksl. mva. i NOK.
Prisene er dagspriser og de oppdateres løpende. Vi forbeholder oss retten til
å endre priser på grunn valutakurser og leverandørpriser.
Frakt
Vår standard fraktpris er:
kr.55,- for kolli <=0,5kg,
kr.149,- for kolli <=5kg
kr.285 for kolli 5-35kg,
kr.699 for kolli 5- 35kg - varer med spesiell vekt og mål (f.eks. lerret eller kartong i
store formater) beregnes frakt etter vekt/volum iflg. Postens takster.
Er du usikker kontakt oss for mer informasjon.
HJEMME LEVERING BERGEN OMRÅDE - GRATIS.
HENTE PÅ LAGER I NESTTUN - GRATIS.
Forsendelse/pakkesporing
Når vi har ekspedert din ordre (normalt etter 1-3 arbeidsdager),
vil du få en ny e-post der du finner pakkens sporingsnummer.
Returrett
Du har 14 dagers returrett på ubrukte varer.
Varen må være ubrukt og i uåpnet originalemballasje.
Returporto dekkes av kjøper.
Ved godkjent retur vil vi kreditere varen og porto (1. forsendelse) til kunden.
Angrerett
Ifølge angerettsloven gjelder angrefristen fra den dagen du mottok varen
og 14 dager fremover. Varen må være ubrukt og i uåpnet original emballasje
, og du må fylle ut angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen).
Du får da tilbakebetalt det du har betalt. Kjøper betaler returporto.
Reklamasjon
Hvordan reklamerer jeg på en vare?
Hvis du er missfornøyd med en vare eller om varen er skadet, anbefaler vi at
du henvender deg til vår buttikk. Har du handlet online kontakter du oss på
via mail post@mittmaleri.no. Send aldri varer du vil reklamere
på i retur før du har vært i kontakt med oss. Vi håndterer alle reklamasjoner individuelt.
Hvordan sender jeg tilbake en vare jeg vil reklamere på?
Bruk den forhåndsbetalte adresseetiketten. Sørg for at varene er
ordentlig pakket, du har selv ansvar for varen til vi har mottatt den.
Husk å legge med en kopi av følgeseddelen og returskjemaet.
Lever pakken på samme sted som du hentet den. Reklamasjonsreturen
er uten kostnad for deg som kunde.
Send aldri varer i retur før du har vært i kontakt med oss.
Hvor lang tid tar en reklamasjon?
Vi får pakken fra Bring/Posnord i løpet av 2-5 dager fra du har levert den inn.
Deretter tar det 1-2 dager før tilbakebetalingen kommer via Klarna or OnPay.
Hvordan vet jeg at dere har fått min reklamasjon?
Hvis du bruker den forhåndsbetalte adresseetiketten, får du en innleveringskvittering
der du leverer pakken. Deretter får vi pakken i løpet av 2-5 dager.
Når får jeg penger tilbake for en reklamasjon?
Tilbakebetalingen gjøres via OnPay i løpet av 3-7 dager fra du har levert
inn pakken på et utleveringssted.
Informasjon om klagemuligheter
Dersom du som forbruker vil klage på ditt kjøp, kan du kontakte post@mittmaleri.no.
Ved tvister som vi ikke klarer å løse sammen, anbefaler vi at du tar kontakt med Forbrukerrådet.
Vi følger alltid Forbrukerrådet og Forbrukertvistutvalgets anbefalinger.
En klage på en vare som er kjøpt hos oss kan sendes til Europakommisjonens onlineportal.
Dette er spesielt viktig dersom du er bosatt i et annet EU-land. Klagen sendes - http://ec.europa.eu/odr.